Tehnički pregled / ispitivanje ispušnih plinova novo
01/2026
Posljednji servis
03/2024
Održavano prema servisnoj knjižici
Da
Nepušačko vozilo
Da
Posljednja zamjena zupčastog remena
01/1902
Tehnički podaci
Snaga
92 kW (125 KS)
Mjenjač brzine
Ručni mjenjač
Radni obujam
2.199 cm³
Stupnjevi prijenosa
7
Cilindar
4
Potrošnja energije
Razred emisije štetnih tvari
Euro 5
Gorivo
Dizel
Oprema
Udobnost i praktičnost
Automatska klima, 2 zone
Električni bočni retrovizor
Električni prtljažnik
Grijanje vjetrobranskog stakla
Head-Up zaslon
Hill holder
Kožni volan
Lumbalni jastuk
Naslon za ruke
Opremljen kožom
Parkirni senzori sprijeda
Parkirni senzori straga
Preklopivo suvozačko sjedalo
Senzor za kišu
Senzor za svjetla
Senzori za parkiranje
Start/Stop automatik
Višenamjensko vozilo
Zatamnjena stakla
djeljiva stražnja klupa
elek. podizači prozora
grijanje sjedala
klima
navigacijski sustav
tempomat
Zabava i mediji
Audio sustavi
Bluetooth
CD
DAB radio
Handsfree uređaj
MP3
USB
putno računalo
radio
Sigurnost
ABS
Isofix sustav vezanja
Svjetlo za zavoje
Uređaj za ograničenje brzine
alarmni uređaj
bočni zračni jastuci
daljinsko središnje zaključavanje
kontrola proklizavanja
prednja svjetla za maglu
prog. elek. stabilnosti (ESP)
servo upravljanje
zračni jastuk
zračni jastuk za suvozača
Ekstra
aluminijski naplatci (18")
Cjelogodišnje gume
filtar čestica čađe
katalizator
Klizna vrata
Sustav povećane udaljenosti
Toplinska pumpa
Zamjenski kotač
Boja i Presvlake
Vanjska boja
siva
Lak
Metalik
Boja unutarnje opreme
Bež
Materijal
Koža
Opis vozila
Ford Tourneo Custom de 2013, 8 plazas, matriculado TURISMO, muy bien cuidada, un solo dueño. Tapicería de cuero, navegador, parktronic, asientos delanteros calefactables, cortinillas en portones, AC delante y detrás, etc ... Etiqueta B. Se vende porque ya no la muevo casi. Con baterías (lleva 2 bajo asiento conductor) a más del 90%, neumáticos Vredestein Comtrac que no hace ni dos años y son todo tiempo (no necesitas cadenas), manguito y sonda del catalizador cambiados este verano, válvula EGR cambiada en 2021. Revisiones long life (cada 50.000) y no lleva correa de distribución sino cadena. La secundaria también se cambió cuando la válvula EGR. Bastante bien de chapa y carrocería. En fin, todo a punto. Abstenerse de ofertas absurdas.